
Regulamin zakupów biletów poprzez serwis internetowy festiwalpolskaodkuchni.pl
Definicje
Określenia użyte w Regulaminie oznaczają:
- Regulamin – dokument stanowiący opis zasad i warunków współpracy ustanowionej pomiędzy Administratorem a Organizatorem.
- Administrator – właściciel Serwisu działający jako spółka KRYSIAK POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Bońkach przy ul. Wspólnej 5, 09-100 Bońki, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000664974, numer NIP 5671909183
- Serwis – strona internetowa www.festiwalpolskaodkuchni.pl , której właścicielem jest Administrator
- Wydarzenie – impreza o nazwie Festiwal Kół Gospodyń Wiejskich „Polska od Kuchni” organizowana przez Organizatora, na które Bilety dystrybuowane są poprzez formularz zamieszczony w Serwisie
- Organizator – spółka KRYSIAK POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Bońkach przy ul. Wspólnej 5, 09-100 Bońki, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000664974, numer NIP 5671909183
- Klient – osoba lub podmiot dokonujący zakupu Biletów poprzez Serwis
- Bilet – dokument upoważniający Klienta do wstępu na Wydarzenie. Bilet może być dostępny w dwóch formach: w postaci Biletu Tradycyjnego lub Biletu Elektronicznego
- Bilet Tradycyjny – papierowa forma Biletu drukowana na papierze ze specjalnymi zabezpieczeniami.
- Bilet Elektroniczny – mailowa forma Biletu w formacie PDF (Portable Document Format)
- Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827).
Zasady i warunki zakupu Biletów
- W celu dokonania Zakupu Biletu na Wydarzenie, Klient zobowiązany jest do złożenia zamówienia za pośrednictwem formularza zamówieniowego znajdującego się w Serwisie
- Kupując Bilet przez formularz dostępny w Serwisie, Klient zobowiązany jest do wskazania liczby oraz rodzaju Biletów, wskazania formy dostarczenia Biletów, podania prawidłowego adresu mailowego, podania imienia i nazwiska osoby zamawiającej, wskazania formy płatności oraz zaakceptowania Regulaminu. Opcjonalnie Klient może zamówić także fakturę VAT za zakupione Bilety.
- Przed sfinalizowaniem zamówienia, Klient w podsumowaniu formularza informowany jest przez o łącznej wartości zamówienia wliczając w to opłaty dodatkowe wynikające ze sposobu dostarczenia Biletów. Klient klikając przycisk „Zamawiam i płacę” oświadcza gotowość do zapłaty za zamawiane Bilety. Płatność odbywa się poprzez serwis internetowy www.przelewy24.pl
- Bilety wysyłane są po poprawnym zaksięgowaniu płatności dokonanej przez Klienta.
- Klient może nabyć Bilety w dwóch formach: Biletu Elektronicznego lub Biletu Tradycyjnego. W przypadku wybrania Biletu Elektronicznego, Klient otrzyma Bilet w formie pliku PDF wysyłanego na maila, który należy wydrukować na papierze rozmiaru A4 i z wydrukiem udać się na Wydarzenie. Klient zobowiązuje się do nieudostępniania osobom trzecim pliku zabezpieczając go przed wszelkimi próbami kopiowania, skanowania i powielania. W przypadku wybrania Biletu Tradycyjnego, Klient otrzyma Bilet na specjalnie zabezpieczonym blankiecie dostarczony w formie wysyłkowej na wskazany przez siebie adres. Klient zobowiązuje się do zabezpieczania Biletu przed jego zgubą oraz wszelkimi próbami kopiowania i powielania.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podany przez Klienta adres mailowy (podczas składania zamówienia)
- Wydrukowany Bilet Elektroniczny lub Bilet Tradycyjny który jest nieczytelny, zniszczony lub uszkodzony nie uprawnia Klienta do wstępu na Wydarzenie
- W związku z rządowymi wytycznymi w trakcie trwania epidemii wirusa SARS-CoV-2, każdy uczestnik Wydarzenia, zobowiązany jest do samodzielnego wyposażenia się oraz zabrania za sobą na występ, niezbędnych środków ochrony osobistej zasłaniających usta. W przypadku braku odpowiednich środków, Organizator lub służby porządkowe mogą odmówić wstępu na wydarzenie bez prawa do ubiegania się o zwrot biletu. Dodatkowo uczestnik Wydarzenia oświadcza, że według swojej najlepszej wiedzy, nie jest osobą zakażoną oraz nie przebywa na kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym.
Zmiany, reklamacje i zwroty Biletów
- Po złożeniu zamówienia i dokonaniu zapłaty, Klient nie ma możliwości wymiany biletów na inne niż te, które zamówił i opłacił
- Zwroty Biletów możliwe są jedynie w przypadku odwołania Wydarzenia lub przeniesienia go do innej miejscowości, niż ta w której Wydarzenie zostało pierwotnie zaplanowane
- W przypadku przeniesienia Wydarzenia, wszelkie zwroty i reklamacje należy zgłosić w wyznaczonym do tego terminie o którym Klient zostanie poinformowany mailowo. Stosowna informacja będzie również dostępna w Serwisie. Po upływie wyznaczonego terminu, Bilety zachowują swoją ważność na nowy termin lub nowe miejsce odbycia się Wydarzenia i nie podlegają zwrotowi. Termin graniczny do podjęcia takich działań uzależniony jest od decyzji Organizatora Wydarzenia oraz zakresu zmiany jaka zostanie wprowadzona. W przypadku całkowitego odwołania Wydarzenia przez Organizatora, Klient nie jest zobowiązany żadnym terminem granicznym do zgłoszenia zwrotu
- W przypadkach innych niż opisane w pkt. 2 i 3 powyżej zwroty Biletów nie są możliwe, a Klient nie ma prawa do odstąpienia od umowy. Ograniczenie to wynika z Ustawy art. 38 pkt 12 oraz 13.
- Zwrot nastąpić może na wniosek Klienta po wcześniejszym wysłaniu zgłoszenia drogą mailową na adres biuro@polska-od-kuchni.pl, a Administrator zobowiązuje się do zwrotu należności Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych, w taki sam sposób w jaki Klient opłacił zamówione Bilety. Zgodnie z Art. 15zp. pkt. 1 "ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19" z dnia 31 marca 2020r. termin zwrotu wpłaconych środków dla wydarzeń odwołanych w skutek epidemii wynosi do 180 dni.
- W przypadku dokonania zwrotu, zwracana jest tylko i wyłącznie wartość nominalna Biletów, a wszelkie inne dodatkowe wydatki poniesione przez Klienta (opłaty z tytułu dostarczenia Biletu) nie podlegają zwrotowi.
- W przypadku konieczności przełożenia wydarzenia z powodu zagrożenia bezpieczeństwa lub stanu epidemii, pierwotnie zakupione Bilety zachowują swoją ważność na nową datę bez konieczności ich wymiany.
- W przypadku rezygnacji Klienta z udziału w Wydarzeniu z przyczyn leżących po stronie Organizatora, Klient zobowiązany jest do otrzymania od Organizatora pisemnego potwierdzenia o zaistniałej sytuacji. Tylko pisemnie udokumentowane przez Organizatora reklamacje podlegać będą późniejszemu rozpatrzeniu.
- Wszelkie reklamacje Klienta rozpatrywane są przez Administratora w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych i powinny być przesłane na adres poczty elektronicznej biuro@polska-od-kuchni.pl lub na adres korespondencyjny Administratora.
Postanowienia końcowe
- Do prawidłowego korzystania z Serwisu niezbędne jest posiadanie przeglądarki internetowej z włączoną obsługą JavaScript oraz SSL.
- Internetowe rozliczenia transakcji kartą kredytową i szybkie płatności online przeprowadzane są za pośrednictwem serwisu internetowego www.przelewy24.pl. Administrator nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za działania wynikłe ze strony wymienionego pośrednika płatności.
- Wysyłka Biletów przeprowadzana jest przy wykorzystaniu usług Poczty Polskiej. Administrator nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za działania osób trzecich, w szczególności za zguby, zaniechania, zniszczenia i opóźnienia wynikłe ze strony pośrednika dostarczającego bilety.
- Administrator zastrzega sobie prawo do zamieszczania na sprzedawanych w serwisie Biletach imienia i nazwiska Klienta dla celów weryfikacji Biletów przez Organizatora na Wydarzeniu oraz wyeliminowania procedury zakupu Biletów przez Klientów w celu ich dalszej odsprzedaży z zyskiem. Informacja o tym, iż Bilety na wydarzenie będą imienne a nie na okaziciela będzie dostępna w opisie Wydarzenia.
- Każda próba zakupu Biletów w celu ich dalszej odsprzedaży z zyskiem jest wykroczeniem (art. 133 Kodeksu wykroczeń) i zostanie zgłoszona odpowiednim organom ścigania. Bilety będące przedmiotem ofert odsprzedaży z zyskiem mogą być przez Administratora unieważnione. Administrator zastrzega sobie prawo do odmowy Klientowi zwrotu środków za Bilety zakupione w celu dalszej sprzedaży zyskiem.
- Organizator Wydarzenia może zastrzec sobie prawo do rejestrowania wydarzenia i utrwalania wizerunku Klientów przy użyciu urządzeń cyfrowych w celu rejestracji przebiegu Wydarzenia. Klient kupując Bilet na Wydarzenie automatycznie wyraża zgodę na rejestrację jego wizerunku.
- Pozostałe kwestie nie zawarte w regulaminie zaleca się rozstrzygać polubownie, a wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Administratora oraz Organizatora będą rozstrzygane przez sądy powszechne.
- Regulamin obowiązuje od dn. 10 stycznia 2021 roku.